Vrácení a reklamace
Nevyhovuje vám doručené zboží? Chcete jej vyměnit či reklamovat? Stačí vyplnit tento formulář a nepoužité produkty zaslat zpět na naši adresu. Ideálně v originálním obalu, ale není to nezbytností. Ze zákona máte možnost vrátit přijaté zboží do 14 dní bez udání důvodu.
Jak na vrácení zboží?
- Zboží, které vracíte musí být nepoužité a pokud možno, v originálním obalu
- Zabalte zboží, ideálně zpět do originálního obalu.
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží a přiložte jej ke zboží (formulář lze vytisknout na stránkách nebo si jej můžete opsat vlastní rukou).
- Zašlete na tuto adresu. Nezasílejte však na dobírku, jinak zboží nebudeme moci přijmout.
Adventer & fishing, s.r.o., YNOT sklad
Vrácení zboží
Hořanská 516, Poříčany
5. Jakmile zásilku přijmeme, odešleme vám potvrzovací e-mail. Do 14 dnů od přijetí vám vrátíme peníze na účet.
Poznámka: Odstoupení od smlouvy není možné, pokud je zboží upravené podle přání zákazníka (například pokud si objednáte výšivku se jménem).
Reklamace
Pokud objevíte závady na produktu, můžete jej reklamovat v souladu s reklamačními lhůtami určenými zákonem viz. Reklamacni řád
Jak na reklamaci?
- Ujistěte se, že reklamované zboží je čisté a hygienicky nezávadné.
- Zabalte zboží, ideálně zpět do originálního obalu.
- Vyplňte reklamační formulář a přiložte jej ke zboží (formulář lze vytisknout na stránkách nebo si jej můžete opsat vlastní rukou).
- Zašlete na tuto adresu. Nezasílejte však na dobírku, jinak zboží nebudeme moci přijmout.
Adventer & fishing, s.r.o., YNOT sklad
Reklamace
Hořanská 516, Poříčany
5. Jakmile zásilku přijmeme, odešleme vám e-mail s rozhodnutím o reklamaci. Nejpozději do 30 dnů bude reklamace vyřízena.
Oddělení vrácení zboží a reklamace můžete také kontaktovat na adrese: service@adventerfishing.com.
Soubory ke stažení:
Formular vratka_reklamace_CZ pdf
Formular vratka_reklamace_CZ word