Vrácení a reklamace

Nevyhovuje vám doručené zboží? Chcete jej vyměnit či reklamovat? Stačí vyplnit tento formulář a nepoužité produkty zaslat zpět na naši adresu. Ideálně v originálním obalu, ale není to nezbytností. Ze zákona máte možnost vrátit přijaté zboží do 14 dní bez udání důvodu. 

Jak na vrácení zboží?

  1. Zboží, které vracíte musí být nepoužité a pokud možno, v originálním obalu
  2. Zabalte zboží, ideálně zpět do originálního obalu.
  3. Vyplňte formulář pro vrácení zboží a přiložte jej ke zboží (formulář lze vytisknout na stránkách nebo si jej můžete opsat vlastní rukou).
  4. Zašlete na tuto adresu. Nezasílejte však na dobírku, jinak zboží nebudeme moci přijmout.

Adventer & fishing, s.r.o., YNOT sklad
Vrácení zboží
Hořanská 516, Poříčany

      5. Jakmile zásilku přijmeme, odešleme vám potvrzovací e-mail. Do 14 dnů od přijetí vám vrátíme peníze na účet.

Poznámka: Odstoupení od smlouvy není možné, pokud je zboží upravené podle přání zákazníka (například pokud si objednáte výšivku se jménem).

Reklamace

Pokud objevíte závady na produktu, můžete jej reklamovat v souladu s reklamačními lhůtami určenými zákonem  viz. Reklamacni řád

Jak na reklamaci?

  1. Ujistěte se, že reklamované zboží je čisté a hygienicky nezávadné.
  2. Zabalte zboží, ideálně zpět do originálního obalu.
  3. Vyplňte reklamační formulář a přiložte jej ke zboží (formulář lze vytisknout na stránkách nebo si jej můžete opsat vlastní rukou).
  4. Zašlete na tuto adresu. Nezasílejte však na dobírku, jinak zboží nebudeme moci přijmout.

Adventer & fishing, s.r.o., YNOT sklad
Reklamace
Hořanská 516, Poříčany

      5. Jakmile zásilku přijmeme, odešleme vám e-mail s rozhodnutím o reklamaci. Nejpozději do 30 dnů bude reklamace vyřízena. 

Oddělení vrácení zboží a reklamace můžete také kontaktovat na adrese: service@adventerfishing.com

Soubory ke stažení:

Reklamacni rad_CZ pdf

Formular vratka_reklamace_CZ pdf

Formular vratka_reklamace_CZ word